dag9 / Noordwijk naar Hoevelaken - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu dag9 / Noordwijk naar Hoevelaken - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

dag9 / Noordwijk naar Hoevelaken

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

09 Mei 2011 | Nederland, Hoevelaken

Na lekker, maar kort, te hebben geslapen eerst even een blik op het strand geworpen. Wat een rust en ook de zee deed zijn best niet op te vallen. Zelfs bij vloed was er nauwelijks een roller te bespeuren en geluid nauwelijks te horen. Vervolgens het ontbijt geknabbeld.
De twee serviceploegen waren daar ook en wij hebben dus nog wat na zitten babbelen. Een geweldig stel. De beide heren en zeker ook het andere stel, Monique en Bas, prettig met jullie te hebben samen mogen werken. Gisteravond hadden Jaap en Adri (de uitzetters) ons al uitvoering op de schouder geklopt, ook wel prettig.
De rit naar huis was rustig en uiteindelijk bleek waarom Garmin ons steeds over binnendoorweggetjes stuurde. Wouter had wel een aantal zaken, zoals geen snelwegen, geen tolwegen weer uitgeschakeld, maar had er helemaal niet aan gedacht om kortste route te vervangen door snelste route. Geen probleem, Nederland is ook mooi, zeker binnendoor.
En, Wouter, het was mij weer een genoegen om met je samen te werken.

• 09 Mei 2011 - 17:55

Rene :

Mooi dat je het leuk hebt gehad.
    Ik vond het ook leuk om op afstand te mogen meegenieten van jullie reis en een aantal kleine probleempjes.
    Maar begrijp nog steeds niet dat schumacher in een golf rijd die rijd normaal voor die lelijke ster fabrikant maar dit keer geen lekke band maar een voor spoiler kapot en zoals gewoonlijk geen punten.
    Beetje vreemd dat er op dat podium niks over jullie werkzaamheden gezegt werd maar jullie toch de veren kregen van de rijders en mede officials.
    Lekker naar huis gereden en ja dan begint het gewone leven weer en ja volgens mij hoef je dan niet zo hard te werken hahahahahahahahahahahaha.
    Hoor binnenkort wel hoe het verder was want volgens mij zijn er nog meer verhalen die je aan het vertellen bent dus dat hoor ik graag aan.

Groetjes je zoon