De eerste dag - Reisverslag uit Mondorf-les-Bains, Luxemburg van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Mondorf-les-Bains, Luxemburg van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Fons.

Blijf op de hoogte en volg Fons

05 Mei 2013 | Luxemburg, Mondorf-les-Bains

Vanochtend op ons akkertje opgestaan en gegeten. Om 9.15 uur in de auto en over de snelweg richting Namen. Rustige rit, mooi weer en lekker kunnen doorrijden. Onderweg even koffie gedronken en om 12.30 een lunch genoten bij een resto, waar we een broodje met vlees en patat hebben gegeten. Alleen zat de patat ook al op het broodje, broodje een stevige byte, erg lekker en goedkoop. Bij Bastogne zijn we van de snelweg binnendoor naar tc9 bij Wim gegaan Daarna helemaal binnendoor via de kortste route, de langste in tijd dus, naar de finishplaats. Een geweldige rit geweest. We staan inmiddels in Mondorf aan de Finish. Aan het werk dus. Alweer een vlekkeloos verlopen post. In eerste instantie op de verkeerde plek, omdat de aanduiding niet goed was. Later op de goede plek en toen geen problemen dus. Tussendoor ieder een keer gaan eten, zodat we de post constant bemand hielden. Het eten was vandaag eigenlijk smakelijker dan gisteren. Gelukkig waren ook de laatste deelnemers keurig op tijd binnen, zodat we even na halftien naar ons hotel konden, 20 kilometer verderop. Daar aangekomen de spullen voor morgen geregeld, nog wat gedronken en lol gehad met de collega's en op tijd naar boven. Nu op bed om de laatste regels te schrijven. Als het morgen ook weer 21 graden wordt, dan de korte broek aan en de melkflessen laten kleuren.

• 05 Mei 2013 - 19:49

Anja:

Ik hoef niet op de rit te reageren toch. Ik vertel alleen wat ik vandaag gedaan heb.
    Ik ben de hele middag in de tuin bezig geweest. Ik had gisteren een nieuwe hortensia gekocht bij de Jumbo.
    Die heb ik er vanmiddag in gezet. Er was achterin de tuin heel veel onkruid dat had ik vorige keer niet gedaan, dat heb ik nu gedaan. Ik heb ook het mos tussen de klinkers {achter in de tuin} weggehaald, daar was ik een paar uur mee bezig.
    De rest van tegels doe ik wel een andere keer.
    Ik heb net gegeten en het aanrecht schoongemaakt.
    Nu ga ik televisie kijken.
    Groetjes en een kusje Anja.