De achttiende dag alweer - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu De achttiende dag alweer - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

De achttiende dag alweer

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

07 Juli 2010 | Canada, Campbell River

Vandaag eerst wat uitgeslapen en vervolgens op mijn akkertje richting Campbell River gereden. Alweer een mooie rit met wisselend landschap. Af en toe gestopt om koffie te drinken en soms bij een Viewpoint een kijkje te nemen. Alleen, die hitte. Na al die dagen behoorlijk koel weer, behalve in Summerland, en ook nog wat dagen regen naar en in Prince Rupert stap je uit de auto en is het 's morgens om 11.00 uur al 29 graden. En dat zonder wind, een aardige bijna hittegolf. In Campbell River eerst maar een motel gezocht en daar wat spullen in de koelkast gelegd, dat kon niet in het motel in Port Hardy. Daarna een mooi maritiem museum bezocht waarin, naast de maritieme spullen uit verleden en ook heden, een complete originele vissersboot te bewonderen is. Je wordt er rondgeleid door een gids die zelf op een vergelijkbaar schip heeft gewerkt. Interessant en de moeite waard deze maritieme heritage te bezoeken. Daarna voor zoon Dennis op snor gegaan naar een baseballcap van de Olympische spelen. Na enig zoeken wel Olympisch spul gevonden, maar geen cap. Ik zoek verder. Aan het begin van de avond mij bezat aan een vrij grote hoeveelheid fish (heilbot) met wat salade en chips. Niet in een restaurant, nee, op een flonder aan de havenkant. Helemaal geweldig en lekker.
Trouwens foto's downloaden lukt ook bij deze bibliotheek niet. Ik ga een poging wagen bij Nel en Ben, want daar ga ik morgen heen.

• 08 Juli 2010 - 09:27

Anneke:

Heerlijk toch, dat mooie weer. Wij hebben dit al een paar weekjes en soms is het een dag wat koeler om bij te komen.Leuk om zo'n museum te bekijken en dan nog heerlijk zitten eten. Het voordeel van mooi weer. Goede reis naar de familie. groetjes Anneke

• 08 Juli 2010 - 09:44

Femke:

Fons,

Ik volg je trouw hoor en wat klinkt het allemaal geweldig. Je neemt het er aardig van. Heerlijke reis voor je!

Hier gaat alles goed en z'n gangetje.

Liefs Femke