Dag 30 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu Dag 30 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

Dag 30

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

19 Juli 2010 | Canada, Vancouver

De laatste 2 dagen. Deze begon vroeg, want er werd met Eric een wandeling gemaakt in een park vlakbij hun woning. Even uitwaaien na toch nog laat naar bed te zijn gegaan (02.00 uur). Daarna Nahlia weggebracht naar haar moeder. Vervolgens naar een baai gereden, de kajaks in het water gelegd en zeker 2 uur rondgepeddeld. En dit was echt werken, want met Eric werd er aardig de sokken ingezet. Inspannend, maar wel erg leuk. Wij zijn een tweetal kreken ingevaren, totdat de kajaks de bodem raakten. Eric had om 2 uur een vergadering dus op tijd bij zijn kantoor en wat voor schitterende plek om een kantoor te hebben, niet a room with a view, nee an office with a view, direct over de baai. Na thuiskomst in Saanichton, ja ik mocht de GMC naar huis rijden, mijn spullen gepakt en even zitten luieren. Inmiddels kwam Eric op de motor thuis. Uiteraard roerend afscheid genomen en op tijd naar de ferry. Tot mijn verbazing mocht ik er om 10 voor 4 nog op, waardoor ik niet de ferry van 5 uur, maar van 4 uur kon nemen. Steeds weer een prachtige tocht, ook omdat je door een nauwe passage gaat waarbij twee ferries elkaar passeren. Uiteraard met een aantal mensen staan babbelen, die uit Zuid-Duitsland kwamen en een vergelijkbare tocht hadden gemaakt als ik. Aangekomen op het vaste land naar Richmond (bij Vancouver) en het besproken hotel gereden. Voor de verandering eens Koreaans gegeten. Uitermate smakelijk. Morgen ga ik in ieder geval naar Stanleypark en probeer daar een fiets te huren. Heb ik dat ook eens gedaan.
Foto's kunnen er niet bij, dit apparaat staat dat niet toe.

• 20 Juli 2010 - 13:39

Anneke:

Als ik het zo lees dan is het sporten er misschien wel bij ingeschoten maar je hebt het dubbel en dwars goed gemaakt. Een fiets huren, ben nieuwsgierig hoe dat is bevallen. Geniet van de laatste dag. Groetjes Anneke

• 20 Juli 2010 - 18:16

Rene :

Je gaat een fiets huren vergeet je de zijwieltjes niet hahahahahahahaha.Je hebt wat afgepeddeld deze vakantie erg leuk om te lezen dat je word bezig gehouden door de familie.
    En hoe rijd nou zo'n hoerensloep want dat ding is groot.veel plezier met fietsen en de omgeving van Vancouver bekijken ik lees morgen wel wat jij vandaag gedaan hebt.

Groetjes je zoon