Dag 27 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu Dag 27 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

Dag 27

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

16 Juli 2010 | Canada, Ottawa

Een rare dag. Beginnend met het afscheid nemen van twee mensen, waarvan je bijna zeker weet, dat je ze niet meer zult zien. Alleen Nel zei, zeg nooit nooit, je weet het niet. Maar toch, met een brok in mijn keel de trip vervolgen.
Kom ik bij de pont, staat het parkeerterrein helemaal en zelfs meer dan vol. Zat mij werkelijk af te vragen of ik wel meekon. Er moest namelijk een giga truck mee en die stond voor ons. Gelukkig konden na de truck nog 3 personenauto's mee en de mijne was de tweede. Weer op Vancouver Island eerst, op advies van Ben, naar Duncan gereden om naar een groot aantal totempalen te kijken. Duncan bleek in feeststemming want een deel van downtown was afgezet voor gemotoriseerd verkeer gemotoriseerd verkeer. Vervolgens naar Cowichan Bay gereden om daar nog een snelle blik op de baai en de haven te werpen. Daarna naar Victoria om nog wat spullen te kopen en als laatste naar Eric en Barb (Neef + echtgenote) in Saanichton vlak bij Victoria. Victoria leek een Nederlandse plaats, met veel verkeer, anders dan wij van voorgaande bezoeken kenden.
Wat de andere dagen nog brengen, ik weet het niet, laat het over mij heen komen, ook wel eens prettig.
Het laatste nieuws. Bij het bekijken van de foto's van vandaag besloot de computer zonder opdracht de foto's van de sd kaart te verwijderen. Gelukkig hebben we de foto's nog. Van de verslagen dus. Alle andere, dus ook die van vandaag zijn, op z'n Hollands, pleitte!.

• 17 Juli 2010 - 13:01

Rene:

Hoi.
    wel zonde van je mooie foto's want er zaten echt mooie exemplaren tussen.Maar bekijk het nou eens positief nu heb je nog meer ruimte voor nog meer foto's hahahahaha nee is gewoon vervelend.je hele reis verslag stond er op en dat ben je nu kwijt en dat is op z'n hollands gezegt gewoon klote.

Groetjes je zoon

• 20 Juli 2010 - 11:06

Anneke:

Heel positief om zo afscheid te kunnen nemen, je weet maar nooit. Het is ook niet leeftijd gebonden. Soms val je ook met je neus in de boter als er iets te vieren valt in een stad. Geniet van jouw verblijf bij neef en echtgenote. Groetjes Anneke