Dag4 - Van Montauban naar Rodez - Reisverslag uit Rodez, Frankrijk van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu Dag4 - Van Montauban naar Rodez - Reisverslag uit Rodez, Frankrijk van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

Dag4 - Van Montauban naar Rodez

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

04 Mei 2011 | Frankrijk, Rodez

Wat een dag. Zwaar. We begonnen om 11.15 uur en waren uiteindelijk om 01.30 uur klaar. uiteraard hebben wij wel kunnen lunchen en dineren, maar niet met gemak waarmee je dat meestal doet.'s Morgens vol goede moed aan de gang. Eigenelijk weinig problemen. Wouter achter het stuur en ik controles losschroeven. dat op zich is veel vermoeiender dan sturen. Auto uit, auto in en dat vele malen per dag.
Jammer was het wel dat het geen mooi weer was, zeg maar af en toe heel slecht met buien, dat je dacht dat het mistte. Ondanks regenmatig regen ben ik geen enkele keer echt nat geworden.
we reden weer door de meest fantastische landschappen. Veel afwisseling en nu begrijp ik ook waarom Frankrijk wijnland wordt genoemd. Overal ze je wel wijnranken, soms zelfs op wat grotere hoogte.
Na de lunch weer auto uit, auto in. En weer konden wij genieten van al het moois dat Frankrijk biedt. We kwamen door een dorpje met stenen bruggetjes die je niet vaak in Nederland ziet. Gaaf.
Gisteravond de avondetappe opgerold. Een van de uitzetters had al gemeld dat er geen recht stuk weg in zat, dat bleek ook zo te zijn. Het eerste gedeelte heb ik gereden, niet altijd even prettig, omdat er mist was ontstaan na al die regen. Gedurende het oprollen verdween de mist dan ook weer. Wouter heeft het tweede deel voor zjn rekening genomen en om 01.30 uur leverden wij onze spullen in. De stempelaars voor Kees Veldkamp hebben wij allemaal met plastic aan elkaar gebonden, als vergelding voor het feit dat hij een controle met een 15 centimeter schroef had vaast gezet. Dat was te verwachten, omdat wij het er al over hadden gehad. Dat was namelijk de klacht van de vorige oprollers, lange schroeven.
Kom je in het hotel, mag je maar tot 09.00 uur ontbijten. Dat werd dus een kort nachtje.
De foto's plaats ik later.
Tot vanavond (als het lukt).

• 04 Mei 2011 - 17:30

Rene:

Het is hard werken voor de lol.
    Maar wel leuk dat jullie het leuk hebben samen.en op elkaar zijn ingespeelt.
    Wij hebben hier wel koud weer maar geen regen de zon schijnt volop maar het is koud.

groetjes je zoon