De tiende dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu De tiende dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Fons Wijnberg - WaarBenJij.nu

De tiende dag

Door: thefonz

Blijf op de hoogte en volg Fons

30 Juni 2010 | Canada, Ottawa

Vandaag, eigenlijk gisteren want ik kon geen pc lenen, een eind gereden. Nel had gewaarschuwd dat het wat eentoniger zou worden. Dat viel gelukkig nogal mee. wel werd het een stuk rustiger op de weg, soms niemand om mij heen. Wat dan wel opvalt dat ergens in de middle of nowhere een perfect aangelegd park ligt met alles erop en eraan. Later, eenb prachtig parkje bezocht met een schitterende waterval (Bijoux falls). Uiteraard daar even staan genieten. Vervolgens tien minuten stil gestaan omdat er aan de weg moest worden gewerkt. Daarna de lunch gebruikt op een wel erg open Rest Area. Snel gegeten en weer verder. Zat ik mij net te bedenken dat iedereen het altijd over wild op de weg heeft en ik niets zie, staat er een auto aan de andere kant van de weg stil en de ervaring heeft geleerd dat je dan ook moet stoppen. Dat was dus zeker de moeite waard. Een zwarte beer probeerde over te steken en ging steeds weer terug. Bleek later dat ze twee jongen bij zich had, die niet mee durfden. Uiteindelijk dus wel en DAT HEB IK OP FILM! Yes! Chedwynd zat boordevol beveiligers en werkers van een centrale. Dus moeilijk een plekje te krijgen. Gelukkig wel gelukt. In Chedwynd worden jaarlijks kettingzaagwedstrijden gehouden en de resultaten staan overal in deze plaats, schirtterend.
Straks richting Fort St. John.

• 30 Juni 2010 - 18:20

Dennis:

Zeg ken de nie es die auto op de gevoelige plaat zetten, ben wel benieuwd.

Ps. Wat is die laptop bij ma traag zeg. Kunnen we die andere er niet aanhangen? ik hoor het wel.

Gr, je zoon (ja ik heb bij ma gegeten)

• 30 Juni 2010 - 18:54

Bea En Rina:

Goed te lezen dat je zoveel meemaakt en zoveel mooie dingen ziet.
    leuk al die contacten.
    Fijn dat je met hettie zoveel kon ondernemen.
    We zijn benieuwd naar je film met beer.

Liefs en houdt het heel.

• 30 Juni 2010 - 19:30

Anja:

Ik probeer al een kwartier een pagina te vinden maar het lukt niet.Ikbaal ervan en probeer het morgen wel weer. Groetjes ik heb toch geen nieuws kusje.

• 01 Juli 2010 - 11:07

Anneke:

Dacht gisteren al dat ik iets gemist had maar er even niet bij stilgestaan dat het jou ook weleens niet lukt. Wat goed van je dat je bent gestopt en ik geloof meteen dat de plaatjes voor zich spreken. Leuk, en ook nog op film. Geniet en een goede reis verder. Liefs Anneke

• 01 Juli 2010 - 19:21

Rene:

leuk om te zien dat je het leuk hebt daar.Maar nu kun je alweer geen pc vinden he want het is de 11de dag alweer en geen bericht.Maar wel leuk dat je teddy mama met kids gezien hebt en heb je ook al een uit de kluiten gewassen huismus gezien die ik zo mooi vind of moet je daar bij echt water voor zijn ipv weer een waterval maar ja deze had je nog niet gezien hahahahahahahah.ik hoor het of zie het wel weer als je uit de middeleeuwen komt en in de bewoonde wereld een pc hebt gevonden want die van ma is uit het jaar kruik.

Groetjes je zoon